loading...
درمان بیماری های مردان
محمد احمدی بازدید : 164 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات (0)

ارگاسم هاي چندگانه به دنبال هم اتفاق مي افتند، بدون اينكه فرد در خلال آنها تحريك جنسي خود را از دست بدهد. خانم ها به راحتي مي توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند اما تعداد كمي از مردان مي دانند كه با آموزش صحيح آنها هم مي توانند دقيقاً مثل خانم ها چندين بار در روابط زناشويي به ارگاسم برسند.درمورد خانم ها،ارگاسم چندگانه به اين معناست كه مدت زمان كمي بعد از اولين ارگاسم، تحريك جنسي خود را بازمي يابند، كه معمولاً بلافاصله يا بعد از چند دقيقه اتفاق مي افتد. وقتي زني در يك رابطه جنسي چندين بار به ارگاسم مي رسد ارگاسم او چندگانه خواهد بود.

خيلي از مردان اشتباهاً تصور مي كنند كه وقتي بتوانند بعد از انزال دوباره تحريك شوند و به يك انزال ديگر دست پيدا كنند، يعني ارگاسم چندگانه داشته اند. اين اشتباه است. س ك س چند ارگاسمه مردانه به س ك سي گفته مي شود كه در خلال ارگاسم ها، نعوظ يا تحريك جنسي از بين نرود. ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم است نه انزال. تنها استثناء آن زماني است كه انزال با آخرين ارگاسم همراه مي شود.قبل از توضيح بيشتر بد نيست كه با فرايند تكنيكي “چرخه تحريك جنسي” آشنا شويد.

۱- مرحله تحريك

· گرفتگي عروق

· نعوظ

· بالا رفتن ضربان قلب

· بلند شدن نسبي بيضه و افزايش سايز

· سفت شدن نوك سينه ها

 

۲- مرحله پايا

· بزرگ شدن بيشتر سر آلت تناسلي و بيضه ها

· بلند شدن كامل بيضه

· بنفش شدن سر آلت تناسلي

· ترشح غدد كوپر

· نفس نفس زدن

 

۳- مرحله ارگاسم (از دفع مايع و انزال تشكيل شده است)

دفع مايع

· اسپرم و مايعات از رگ وابران، كيسه هاي مايع مني و غده پروستات خارج شده و در ته مجراي پيشاب در نزديكي پروستات جمع مي شوند.

· كشش ماهيچه اي درست قبل از رها شدن فشار و تنش

· بالا رفتن بيشتر ضربان قلب و تنفس

ضرورت انزال: هوشياري از انزال قريب الوقوع

انزال

· عضله تنگ كننده ادرار محكم بسته مي شود.

· انقباضات ريتميك پروستات، عضلات مياندوراهي و آلت تناسلي و خارج شدن مايع مني.

· تيرگي جزئي هوشياري

 

۴- مرحله تحليل

· از بين رفتن تحريك

· خوابيدن آلت تناسلي و جمع شدن پوست بيضه

· برگشت كشش عضلاني

· پايين آمدن ضربان قلب و فشارخون

 

ارگاسم چندگانه دربرابر ارگاسم همراه با انزال

هر دو نوع اين ارگاسم ها يكسان شروع مي شوند: از تحريك تا نقطه اي نزديك به انزال. در اين نقطه، مرد يكسري انقباضات تناسلي را تجربه مي كند كه ۳ تا ۵ ثانيه طول مي كشد. اين انقباضات، ارگاسم هاي لگني ناميده مي شوند كه ابتدا حس لرزش يا رهايي جزئي فشار را به همراه دارد. وقتي اين نقطه كاملاً تشخيص داده شده و كنترل شود، مي توان اين احساسات را بيشتر و شديدتر كرد.وقتي فرد به اين نقطه مي رسد، هدف رسيدن به انزال نيست بلكه كاهش تحريك است، فقط به اندازه اي كه بتوان ميزان تحريك را كنترل كرد. مي توان با فشردن عضلات لگني ميزان تحريك را به خوبي كنترل كرد.

در يك ارگاسم تكي عادي كه همراه با انزال است، مرحله پايا سريعاً گذشته ، ارگاسم فروكش كرده و انزال اتفاق مي افتد. در يك رابطه زناشويي با ارگاسم چندگانه، مرحله پايا پس از اولين ارگاسم و ارگاسم هاي بعدي همچنان باقي مي ماند. ارگاسم هاي پي در پي معمولاً كمي قوي تر از ارگاسم قبلي هستند تا جايي كه مرد تصميم مي گيرد در آخرين ارگاسم انزال داشته باشد. انزال كاملاً انتخابي است. حتي پس از چند ارگاسم فرد مي تواند تصميم بگيرد كه اصلاً انزال نداشته باشد كه در اين حالت تحريك تقريباً يك ساعت بعد فروكش مي كند، برخلاف انزال كه تحريك جنسي دفعتاً و به سرعت فرومي نشيند.

 

چطور ارگاسم چندگانه ممكن است؟

“چرخه واكنش” مردها و زنها تقريباً شبيه به هم است. تفاوت جزئي بين آنها انزال مرد است. زنهايي كه ارگاسم هاي چندگانه دارند قادرند درصورت كاهش تحريك به مدت زمان كوتاهي بعد از اولين ارگاسم خود، ارگاسم هاي متوالي و پي در پي داشته باشند، دليل آن اين است كه آنها انزال ندارند.

انزال دوره بي پاسخي را در مردها آغاز مي كند. طي اين مدت، اكثر مردها نمي توانند به خاطر از دست دادن تنش جنسي دوباره تحريك شوند و آلت تناسلي نسبت به هرگونه تماس حساس مي شود. ازآنجا كه خانم ها از نظر بيولوژيكي قادر به انزال نيستند، اين خصوصيت را ندارند و مي توانند بسيار آسانتر از مردها ارگاسم هاي چندگانه داشته باشند.

اولين قدم در فهميدن اينكه مردها چطور مي توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند اين است كه بدانند ارگاسم و انزال دو اتفاق كاملاً مجزا و قابل تشخيص از همديگر هستند. اكثر مردها هميشه ارگاسم و انزال را به طور همزمان تجربه كرده اند به همين دليل قادر به تشخيص آنها از هم نيستند.

دومين قدم اين است كه بتوانيد ارگاسم و انزال را از هم تشخيص دهيد.

 

 

آموزش ارضا شدن,ارضا شدن,ارضاشدن,دير ارضا شدن

آموزش ارضا شدن

 

توانايي تشخيص ايندو از هم شامل عضله لگني مي شود. اين همان عضله اي است كه جريان ادرار را در نيمه راه متوقف مي كند. اگر نگه داشتن جريان ادرار برايتان دشوار باشد يعني عضله لگني شما ضعيف است. در اينصورت بايد روي قوي تر كردن آن كار كنيد تا بتوانيد ارگاسم چندگانه داشته باشيد. وقتي عضله لگني را فشار داده و منقبض مي كنيد بايد احساس كنيد كه همه آنچه در عمق لگنتان است به سمت بالا كشيده مي شود.

 

تمرينات تنفسي

· روي يك صندلي راحت بنشينيد و شانه هايتان را ريلكس كنيد.

· دستها را روي شكمتان درست زير ناف قرار دهيد.

· نفس را عميقاً توي ريه بكشيد. عميقاً از بيني نفس بكشيد طوريكه شكمتان باد كند.

· نفس را به طور كامل بيرون دهيد طوريكه شكم دوباره به ستون فقرات بچسبد. احساس خواهيد كرد كه لگن و آلت تناسليتان به سمت بالا كشيده مي شود.

· اين حركت را ۹ تا ۳۶ مرتبه تكرار كنيد.

 

آماده سازي خود

توانايي داشتن ارگاسم چندگانه براي يك مرد قابليتي درخور توجه است اما به آماده سازي زيادي نياز دارد. همانطور كه قبلاً هم ذكر شد، يكي از قدم هاي اوليه شناخت عضله لگني است. براي اينكه با آن آشنا شويد بايد ياد بگيريد كه چطور آنرا به درستي كنترل كنيد. قسمتي از اين كنترل به مرور زمان و با تجربه به دست مي آيد اما بخش اعظم آنرا بايد با تقويت از طريق تمرين مداوم به دست آوريد. اين تمرينات را مي توانيد در هر مكاني بدون اينكه كسي متوجه شود انجام دهيد.

تمرين

· راحت بنشينيد و مثل زمان عادي با همسر خود رابطه جنسي را شروع كنيد.

· درست همانجايي كه نزديك به انزلتان است متوقف شويد. عضله لگني خود را منقبض كرده و نگه داريد و تا ۱۰ بشماريد.

· سپس خود را ريلكس كنيد و چند دقيقه استراحت كنيد.

· دوباره شروع به رابطه جنسي كنيد و اينبار كمي به نقطه انزال نزديكتر شويد و دوباره عضله لگني خود را منقبض كنيد.

· دوباره رابطه را ادامه دهيد و به تحريك جنسي و احساسات خود توجه خاص داشته باشيد. كليد كار اينجا اين است كه درمورد واكنش جنسي خود بيشتر بفهميد تا بتوانيد راحت تر آنرا كنترل كنيد.

توقف درست قبل از انزال

دوباره به رابطه جنسي ادامه دهيد، با اين تفاوت كه اينبار تا جايي پيش برويد كه به انزال برسيد. درست قبل از ارگاسم انقباضات متعددي را احساس خواهيد كرد كه نشاندهنده شروع انزال در ته آلت تناسلي يا حتي عميق تر در لگنتان است. با شروع اين انقباضات يا درست قبل از شروع آن تحريك را متوقف كرده و عضله لگني را سفت منقبض كنيد. احتمالاً حس خواهيد كرد كه در حال انزال هستيد اما بايد آنرا متوقف كنيد. سفت كردن و منقبض كردن درست عضله لگني انزال را نگه مي دارد.

مقدار كمي ازمايع مني خارج مي شود اما نه با آن فشار كه در ارگاسم هاي تكي تجربه مي كنيد. اگر موفق شديد انزال را بعد از ارگاسم خود متوقف كنيد دوباره شروع به خودارضايي كنيد. تحريكتان بايد بسيار بالا باشد و بايد بتوانيد اينكار را به مدت كوتاهي ادامه دهيد تا به يك ارگاسم ديگر برسيد.

اگر بار اول نتوانستيد انزال خود را متوقف كنيد، احتمالا يا عضله لگنيتان به اندازه كافي قوي نيست و يا در زمان مناسبي آن را منقبض نكرده ايد. اگر دير شروع به منقبض كردن آن بكنيد انقباضات انزال ديگر شروع شده اند و ديگر متوقف كردن آن غيرممكن است. با تمرين بيشتر زمانبندي آن دستتان مي آيد.

 

نقش شريك جنسي

تكنيك هاي زيادي براي بالا بردن موفقيت خود در ارگاسم چندگانه وجود دارد. بهترين تكنيك ممكن تمرين آن با شريك جنسيتان است. اگر بتوانيد در اين كار موفق شويد مي توانيد هم خودتان و هم شريك جنسيتان را به لذت بسيار بيشتري برسانيد.

 

غلبه بر مشكلات

بدون شك بزرگترين مانعي كه اكثر مردها در ارگاسم چندگانه تجربه مي كنند، ناتواني در انقباض عضله لگني در طي ارگاسم براي متوقف كردن انزال است. ممكن است يكسري انقباضات را حس كنيد اما نبايد منقبض كردن را در اين نقطه رها كنيد چون حتي اگر در متوقف كردن انقباضات انزالي موفق هم شويد، چند انقباض از آن نوع را حس خواهيد كرد. اگر موفق شويد، انقباضات قبل از انزال متوقف مي شوند و بايد بتوانيد دوباره تحريكتان را ادامه دهيد بدون اينكه حستان از بين برود.

يك مشكل ديگر ناتواني در تشخيص آغاز و پايان مرز مراحل پايا، ارگاسم و انزال است. اگر نتوانيد فرق بين ارگاسم و انزال را تشخيص دهيد، كه كليد كار در تجربه ارگاسم چندگانه است، اگر موفق هم شويد فقط تصادفي بوده است.

بعضي از مردها سعي مي كنند خيلي سريع و شديد خود را تحريك كنند ولي اين راه خوبي براي آگاهي از سطح هوشياري جنسي خود نيست. اگر سعي كنيد تحريك جنسي را آرامتر انجام دهيد مي توانيد مرز بين تحريك، مرحله پايا، و ارگاسم را خيلي راحت تر تشخيص دهيد. با اين روش خيلي بهتر متوجه خواهيد ش

د كه چه زمان بايد عضله لگني خود را منقبض كنيد، كي تحريك را متوقف كنيد، و كي عضله لگني را ريلكس كنيد و براي تجربه يك ارگاسم ديگر دوباره تحريك را آغاز كنيد.

 

فشار لگني بعد از تحريك

فشار در ناحيه لگن نتيجه طبيعي افزايش جريان خون در ناحيه تناسلي است. اگر ميزان اين فشار قابل تحمل نباشد، مي توانيد با تنفس عميق، بلند كردن پايين تنه و ماساژ بيضه به آرامي آنرا كمتر كنيد. اين كار باعث مي شود انرژي بيضه به ساير قسمت هاي بدن منتشر شود. همچنين مي توانيد ۵ تا ۱۰ دقيقه به پشت بخوابيد.

 

ساير فوايد ارگاسم چند گانه

با يادگرفتن ارگاسم چندگانه مي توانيد ساير مشكلات جنسي مثل انزال زودرس را هم برطرف كنيد. با اين روش نه تنها مي توانيد زمان رابطه زناشويي خود را بيشتر كنيد بلكه استرس و اضطرابهايتان هم كمتر شده و مي توانيد بيشتر روي ارضاي خود و شريك جنسيتان تمركز كنيد.

 

سن

ممكن است خيلي از شما سوال كنيد كه آيا سن هم مي تواند در موفقيت يا شكست اين تكنيك ارگاسم چند گانه تاثير داشته باشد يا نه. موفقيت همه مردها در اين تكنيك يكسان نيست چون فعاليت جنسي آنها و ميزان آگاهيشان از سطح هوشياري جنسي خود يكسان نيست.

اگر در رسيدن به ارگاسم هاي تكي چه به تنهايي چه همراه با شريك جنسي خود مشكلي نداشته باشيد، ياد گرفتن ارگاسم چندگانه فقط نيازمند صبر، عزم و تلاش است. اما اگر در داشتن ارگاسم هاي تكي هم مشكل داريد در ارگاسم چندگانه نيز با مشكلات و مسائل بيشتري روبه رو خواهيد بود. به همين دليل اگر احساس مي كنيد كه در روابط جنسي خود مشكلات جدي داريد حتماً با پزشك متخصص درميان بگذاريد.

 

تفكرات قديمي در مورد ارگاسم چندگانه

مسئله ارگاسم چندگانه ايده جديدي نيست. فلاسفه چين قديم، هزاران سال پيش آن را مي شناخته اند. بسياري از رمز و رازهاي جنسي هنوز ناشناخته مانده است. باوجود اينكه طي دهه چهل و پنجاه محققان زيادي در زمينه مسائل جنسي در غرب توانايي مردان در داشتن ارگاسم چندگانه را تاييد كردند. اما حتي در اين عصر ميزان ناآگاهي جنسي، راهنمايي هاي غلط و سردرگمي جنسي به وفور ديده مي شود.

خط آخر

خط آخر اينكه توانايي شما در داشتن ارگاسم چندگانه به آگاهي و هوشياري كلي شما در زمينه جنسي و قدرتتان در كنترل عضلات لگني بستگي دارد. شايان ذكر است كه قابليت ارگاسم چندگانه را نمي توانيد يك شبه به دست آوريد. بااستفاده از مطالبي كه در اين مقاله در مورد ارگاسم چندگانه ذكر شد، احتمالاً بايد متوجه شده باشيد كه هفته ها يا حتي ماه ها ممكن است طول بكشد تا بتوانيد در اين زمينه موفق شويد. نتيجه اي كه به دست مي آوريد به تلاش و اراده خودتان بستگي دارد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 1,089
  • بازدید کلی : 4,872